piątek, 4 kwietnia 2014

Libster Award. ;))

W związku z tym, że zostałam nominowana do Libster Award przez Karolinę oraz Phoebe styles chciałam bardzo, bardzo podziękować. ;* To dla mnie naprawdę bardzo miłe zaskoczenie. :D ;* Jeszcze raz dziękuję. ;) Jeśli chodzi o mnie, to chcę nominować:

1)  http://heute-morgen-jederzeit.blogspot.com/
2) http://forever-love-austria.blogspot.com/
3)  http://themoordeath.blogspot.com/
4)  http://powiew-milosci.blogspot.com/
5)  http://false-memoories.blogspot.com/
6)  http://przepraszam-ale-to-nic-nie-zmieni.blogspot.com/
7) http://wishyouwerehereaw.blogspot.com/ 
8)  http://skokitoniewszystko.blogspot.com/
9)  http://asiek2104.blogspot.com/
10) http://difficult-love-austria.blogspot.com/ 

 To teraz czas na pytania. ;) 
Pytania od Phoebe:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Hmmm... Jest dużo rzeczy. ;) Ale chyba najbardziej lubię czytać jakieś ciekawe książki oraz pisać oczywiście nowe rozdziały. :)
2. Ile masz lat?
Skończone piętnaście, a rocznikowo- szesnaście.  :D
3. Myślisz, że miłość od pierwszego wejrzenia istnieje?
Właściwie przyznam się, że nie wiem. Jeśli by się już zdarzyła, to pewnie robi to bardzo rzadko. :)
4. Ulubiony zespół?
Nie mam ulubionych zespołów. :) Słucham to, co mi wpadnie w ucho, wykonawcy- nieważni. ;)
5. Uprawiasz jakiś sport? Jak tak, to jaki? 
Lubię grać w piłkę nożną oraz piłkę ręczną. ;] Uwielbiam również jazdę na nartach i łyżwach. <3
6. Jest jakiś kraj, do którego chętnie chciałabyś wyjechać?
Taaaak! Wszystkie kraje alpejskie. ;) Nie pogardziłabym również Hiszpanią. ^^
7. Ulubiona książka?
Ulala... Dużo tego, oj dużo. ;D
8. Jakie owoce lubisz najbardziej?
Najbardziej lubię banany, mandarynki, truskawki i brzoskwinie. *.*
9. Jak długo zajmujesz się pisaniem?
Moje pierwsze opowiadanie napisałam kiedy miałam 14 lat. :) Od tamtego czasu nie mogę żyć bez pisania, chociaż dopiero niedawno zdecydowałam się na założenie bloga. :)
10. Czy ludziom łatwo jest zdobyć twoje zaufanie?
 Tak. Nawet bardzo.
11. Uczysz się języków obcych? Jak tak, to jakich?
W szkole- angielski i niemiecki, a ponadto chodziłam na warsztaty z języka hiszpańskiego, a teraz uczęszczam na podobne zajęcia tylko z j. francuskiego. :)

Pytania Karoliny:
1. Ile masz lat?
Przeżyłam już 15 wiosen. :)
2. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Zdecydowanie piłka nożna. <3 Oczywiście, skoki narciarskie też kocham. :)
3. Jaki jest Twój ulubiony zawodnik?
Jeśli chodzi o piłkę, to za długo, aby ich wszystkich wymieniać, ale jeśli chodzi o skoki narciarskie to zdecydowanie Austria Team. <3
4. Od jak dawna interesujesz się tym sportem?
Piłką zaczęłam interesować się po MŚ w RPA, natomiast skoki- od małego dziecka. ^^
5. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
Hm... Nie ma raczej takiego. Lubię słuchać wszystkiego. ^^ Byleby mi się spodobało. ;]
6. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca/ zespół?
Nie ma takiego. ;) Słucham przeróżnych zespołów i wykonawców. :D A każdy lubię tak samo. ;)
7. Do jakiej szkoły chodzisz?
Gimnazjum. ;p
8. Jakie znasz języki obce?
Dosyć dobrze mam opanowany j. niemiecki oraz angielski; znam podstawy hiszpańskiego, a francuskiego- dopiero zaczynam się uczyć. :)
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym zajmować się czymś związanego ze sportem. :) Czyli chyba raczej psychologiem sportowym albo dziennikarzem. :)
10. Dlaczego założyłaś bloga?
No dobra. Nie będę ściemniać. :) Moja przyjaciółka mnie do tego namówiła. ;))
11. Opisz siebie w 4 słowach :) 
Nieśmiała. Wrażliwa. Otwarta. Niska. :D

To teraz pytania ode mnie. :)
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
2. Jakich cech u siebie nie lubisz najbardziej?
3. Interesuje Cię sport?
4. Co sprawia, że chce Ci się pisać kolejne rozdziały na Twoim blogu?
5. Najważniejsza wartość u człowieka, według Ciebie, to...?
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
8. Lubisz czytać?
9. Ulubiony  owoc?
10.  Czy lubisz uczyć się języków obcych? ;)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację. ;))
To w zasadzie tyle. ^^
Buziaki. ;*



 

4 komentarze :

  1. Pierwsze co chcę zrobić to bardzo Ci dziękuję , że nominowałaś mnie do Libster Award <3 Bardzo wyróżniające :)
    1. Czytałam różne blogi od piłki nożnej do wampirów i tak mnie to wciągnęło , że postanowiłam sama prowadzić różne takie blogi - udało się.
    2. Czasem sama siebie nie rozumiem i nie wiem co chcę.
    3. Tak i to bardzo ♥
    4. Na pewno duża ilość komentarzy negatywnych czy pozytywnych :)
    5. Szczerość - przede wszystkim.
    6. perfect - kołysanka dla nieznajomej , a z zagranicznych to OneRepublic - Secrets
    7. Trzy metry nad niebem *.*
    8. Tak.
    9. Malinka :D
    10. Kiepsko :/

    Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jam Ciebie też nominuję, a z jakiego powodu to masz wytłumaczone tu http://asiek2104.blogspot.com/p/libster-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację,ale ja się już w to nie bawię,ponieważ ta zabawa nie ma końca.Ale chętnie odpowiem na Twoje pytanka! :D

    1.Czytałam dużo ksiązek,blogów itd. szukałam podobniej fabuły do swojego opowiadania i nie mogłam znaleźć wiec postanowiłam sama stworzyć coś takiego i podzielić się tym z wami :*
    2.Jestem za bardzo gadatliwa,łatwo się peszę i czerwienię.
    3.W zimę uwielbiam skoki narciarskie,a poza tym uwielbiam piłkę reczną i siatkówkę.
    4.Przemiłe komentarze,ale nie te typu ''masz talnet,czekam na nn'' tylko te pisane z sercem.Te w których wyrażacie swoje zdanie i emocje.
    5.Szczerość
    6.Jimi Hendrix - Hey Joe, The Smiths -asleep
    7.Wszystkie części Harry'ego Potter'a i Władcy Pierścieni
    8.Jestem molem ksiazkowym.
    9.Czereśnie
    10.Tak,nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak czytelniczka powyżej nie bawię się już w to. Ale z całego serduszka dziękuje ci za nominację i odpowiem na pytania <3

    1. Jedna dziewczyna zauroczyła mnie swoim blogiem o Piszczku i sama postanowiłam spróbować.
    2. Jestem zbyt nieśmiała...
    3. Bardzo, nie widzę poza nim świata <3
    4. Moje kochane czytelniczki <3 . Które uwielbiam <3
    5. Zdecydowanie szczerość
    6. Duncan James- Amazed
    7. Now is good, ósmoklasiści nie płaczą ;)
    8. Zależy co :D . Jeśli blogi to kocham, za książkami nie przepadam, ale czytam. Choć jeśli mają tematykę sportową to uwielbiam ;D
    9. Arbuz <3
    10. Oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń